ابزارهای رایگان وبلاگ

آموزش.کامپیوتر نرم افزار سخت افزار کتاب مقاله رایگان ترفندابزارهای رایگان وبلاگ

ابزارهای رایگان وبلاگ

آموزش.کامپیوتر نرم افزار سخت افزار کتاب مقاله رایگان ترفندابزارهای رایگان وبلاگ

50 ترفند internet explorer

1_ وقتی ماوس را روی تصویری از یک صفحه وب می بریم، خط جدیدی به نام lmage Bar ظاهر می شود که دارای آیکون هایی برای ذخیره چاپ، ارسال از طریق Email و باز کردن فولدر My Picture (شاید برای این که ببینیم آیا قبلاً تصویر را ذخیره کرده ایم یا نه) می باشد.
اگر معمولاً تصاویر را ذخیره نمی کنید و فکر می کنید lmage Bar مزاحمت ایجاد کرده ، می توانید از طریق منوی Tools ،گزینه Internet Options و صفحه Advanced آن را غیر فعال کنید. در این صفحه، به قسمت Multimedia بروید و علامت گزینه Enable lmage Toolbar را بردارید

ادامه مطلب ...

دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز XP بدون رمز عبور!

یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password می باشد . همانطور که همه شما می دانید xp امکان جالب switch user را دارد که می توان محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد

ادامه مطلب ...

محافظت از فایل ها و پوشه های محرمانه توسط File Securer 3.55

 File Securer یک ابزار فوق العاده قوی هست که برای محافظت از فایل ها و پوشه های شما طراحی شده !

 این نرم افزار محافظت خودش رو در سطح kernel اعمال میکنه و از فایل هاتون در محیط ویندوز و خط فرمان محافظت میکنه.

ادامه مطلب ...

ارسال فایل بدون اینترنت

HyperTerminal  برنامه ای است که توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید.

شاید شما هم مانند من از ارسال فایلها توسط ابزار ذخیره سازی (مانند
CD، دیسک و...) خسته شده اید در این قسمت قصد داریم به بررسی یکی از قابلیتهای جذاب و کمتر شناخته شده ویندوز که توانایی بالایی در ارسال و دریافت فایلهای مختلف به نام Hyper Terminal بپردازیم.

ادامه مطلب ...

چگونه ویندوز خود را همیشه سالم نگه داریم

حتما تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از نصب یک نرم افزار به هر دلیل سیستم عامل و برنامه های کاربردی شما آسیب دیده است حتی ممکن ویروسی شدن سیستم و یا پاک شدن چند فایل سیستمی علت بالا نیامدن ویندوز باشد.

ادامه مطلب ...

دیواره آتش Firewalls

مقدمه :
Firewall در فرهنگ کامپیوتر یعنی محافظت از شبکه های داخلی در مقابل شبکه های خطاکار . معمولا یک شبکه کامپیوتری با تمام دسترسی ها در طرف و در طرف دیگر شما شبکه تولیدات شرکت را دارید که باید در مقابل رفتارهای مخرب محافظت شود. چند سوال مطرح می شود که آیا واقعا نیاز به محافظت از یک شبکه داخلی داریم و سوال دیگر اینکه چگونه از طریق یFirewall در فرهنگ کامپیوتر یعنی محافظت از شبکه های داخلی در مقابل شبکه های خطاکار .

ادامه مطلب ...

ترفند ویندوز ۱

 پسورد گذاری در ویندوز : اگر شما فایل یا فایلهایی مهمی دارید که می خواهید روی آنها پسورد بذارید ولی برنامه خاصی برای اینکار ندارید می توانید از خود ویندوز کمک بگیرید . یک پوشه ی زیپ

ادامه مطلب ...

اینم یه آموزش رجیستری برای ویندوز مدیا پلیر !!!

برنامه ویندوز مدیا پلیر در حال حاضر یکی از عام ترین برنامه هایی است که در سیستم عامل ویندوز برای پخش فایلهای صوتی و ویدیویی توسط کاربران مورد استفاده قرار میگیرد و اکثر کاربران ویندوز با این برنامه آشنایی دارند.در این مقاله قصد داریم چندین ترفند عام رجیستری را که در مورد ایجاد تغییراتی ادامه مطلب ...

چگونه بایوس (Bios) را بهنگام (Update) برسانیم؟

biosسیاستمدار رسمی هر سیستم کامپیوتری است که از اولین لحظه راه اندازی کامپیوتر،تراکنش های حیاتی کامپیوتر را مدیریت می کند. در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود که چگونه می توان حداکثر بهره را از آن برد و عملیات «flash »کردن بایوس به چه معناست.

ادامه مطلب ...